Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2017 09:57 - Перспективи за бъщето – аз не съм мързелива и и глупава ...
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравей, К.,

Получих твоите писма и ще се помъча да ти отговоря на някои въпроси. Казвам, ще се помъча, защото всичко е много субективно и всеки вижда по различен начин нещата.

На въпроса ти, от къде знам, че не си глупава и мързелива, , мога да ти отговоря лесно – не  е трудно да се разбере. Аз контактувам с теб, преценявам те и си правя изводи.

За твоите перспективи в бъдещето ще ти кажа следното : Всеки нормален човек има перспективи в бъдеще. От него обаче зависи какво ще направи от тях.

За мнението на баща ти – казах ти и пак ти казвам : НЕ СЪМ СЪГЛАСНА.

А как ще устояваш позицията си, ти трябва сама да прецениш. Пишеш така : „дори и да се опитам , не мога да разубедя баща ми”. Как да разбирам това ? Че ти изобщо не си опитвала ? А дори и да си опитвала, явно не си го направила както трябва – тъврдо, щом няма резултати. Ти просто се предаваш предварително, а това не е за хвалене.

А щом баща ти смята, че днешното младо поколение не е самостоятелно, то ти си в състояние да му докажеш обратното. Просто трябва да се решиш да го направиш. А за историята с М. Т. специално ще се поинтересувам.

ЗА СЕГА ТОВА ЕV
ЩЕ ЧАКАМ ДА МИ ПИШЕШ.

 ЦЕЛУВКИ : Н.

P.S. Още не съм писала на Яромир от Чехия. В друго писмо ще ти обясня защо. 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 309097
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031