Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2011 15:44 - Любовта, когато е опасна - равновесие и самоубийство
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1954 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравей, мило К,
по телефона ти обещах да напиша това писмо. Преди време ти бях обещала да ти изпратя адреса на Ярда, но щом вече той не ти е нужен...
Радвам се за Т. Надявам се да ти хареса снимката. Не е от най-сполучливите, но нямаше други, а аз имах голямо желание да те зарадвам. Може би е добре, че любовта ти се е възвърнала. Мисля, че разбираш защо казвам "може би". Ако не, ще ти обясня.
Да обичаш някого е прекрасно. Любовта е несъмнено най-красивото чувство. Но идва един момент, в който любовта започва да става опасна. Тя дава, но и взима. А това, което взима е най-често нечия съдба!!!
Несподелената любов е най-силната любов, но и най-опасната. Тя е способна да изкара човека "извън релси", да наруши равновесието в живота му и да го съсипе. Да издържиш на такава любов, запомни, не е  подвиг! Това е почти равностойно на самоубийство! Човек убива шанса си за щастие, а с това целия си живот. Ставаш без да усетиш роб на любовта си и идва един ужасен момент, в който си даваш сметка за всичко това, но вече е късно да промениш нещата...
Та мисълта ми е,  че изобщо не би трябвало да си позволиш да стигнеш до този момент. Повярвай ми, не ти е необходимо да го изпитваш! Всяко нещо с мярка. Разбери, тази любов може да предизвика неприятно усложнение в живота ти. Нещо, което не ти е необходимо, при положение, че все още не е късно да помислиш, оставяйки настрана чувствата. Знам, трудно е. Много е трудно. Но аз ти желая доброто и именно за това ти пиша тези редове. Може би в тези минути плачеш, но по-добре да плачеш сега, отколкото да плачеш цял живот!!! Разбери, нещата са сериозни! Тази толкова романтична за сега любов може много да ти струва един ден. Ще се окаже след години, че няма да можеш да обикнеш друг, а пътят ти към Т. е затворен. В този момент ще те боли много, защото ще осъзнаваш, че оставаш сама ; без любов, без щастие... А така ще живееш трудно! По-добре от сега се откажи. Казвам ти всичко това, защото съм ти приятелка и се чувствам задължена да ти го кажа. А ти помисли. Любовта не е игра. Решаваш и обичаш! А последиците? За тях замисляла ли си се? Нека Т. остане за теб "идеала", но послушай ме, не го допускай много навътре в сърцето си. Това ще ти пречи цял живот...
Помисли!!!
Моля те, напиши ми какво мислиш по този въпрос. Нека оставим  моята любов за по-нататък. Сега първо ти трябва да се оправиш със себе си. А аз и не изпитвам особено желание да говоря за нея! Целувки, Н.
Мило К., нашето катерене вече започна и аз съм много доволна. Родопите е много красива планина. Сама ще се убедиш  в това. Адреса на Ярда ще ти го изпратя от София. Целувам те, Н.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 309958
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930