Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 13:37 - Адресът на писмото, първата любов и еднаквите съдби
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1679 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравей, скъпа приятелко,
прочетох преди малко писмото ти и веднага сядам на ти отговоря. Благодаря ти за милите думи ; те наистина докоснаха сърцето ми. Мила моя, много искам да те видя. През ваканцията аз също ще съм в София. След празниците ще ти се обадя.
Аз отдавна имам 5-тия албум на Т. и Д. Според мен той е много хубав и разнообразен и т. н. Надявам се, че ти вече си го слушала. А сега по въпроса за писмото, което евентуално може да получиш от Т. Казвам, евентуално, защото  това е още бъдеще. Без да те отчайвам, но ти трябва да имаш предвид,че той на първото писмо няма да ти отговори, защото ... няма да ти повярва. Но ние вече говорихме по този въпрос. Мога да ти предложа нещо: щом се страхуваш да не би твоите родители да отворят писмото, то тогава напиши му моя адрес. Щом като го получа - аз ще ти го предам веднага. При мене никой няма да го отвори!!! Но ако му напишеш да ти отговори на моя адрес, то ще трябва да напишеш след името на улицата и номера, моето име, а не твоето. В противен случай няма да го получим. Това можеш да го направиш, но аз не ти го препоръчвам. Защото, помисли си, той как би го възприел, пишеш му, че се казваш Катя, и в същия момент му изпращаш адреса на някоя си Наталия. Това е една предпоставка той да не повярва в любовта ти и да се усъмни в твоята откровеност. Може да си помисли, че играеш двойна игра - в писмото,като любяща Катя, а на плика като Наталия. Разбираш ли ме - не знаем неговата реакция. Така че според мене  е по-разумно да напишеш своя адрес. А допълнително, като се видим, ще измислим какво да кажеш предварително на родителите си, за да ти предадат писмото. Това остави на мене - нещо за пред майка ти и баща ти. Според мене това е най-добрия вариант, но ако ти не си съгласна - то аз нямам нищо против да напишеш моя адрес. Аз няма да го отворя! Напиши ми решението си!
Мисля, че учителят ти по китара е прав. Т., твоят възлюбен, на когото пишеш писмото, наистина не би се зарадвал от твоите неуспехи, дължащи се на него. Дори само затова си струва да оправиш всичко! Нали?
Мила К., в  последното си писмо ти питаш за моята любов. Аз обаче смятам, че тя сега не бива да те вълнува. Когато видя тебе щастлива, тогава ще ти разкажа за моите чувства! А сега се бори и мисли единствено за Т., твоят възлюбен. Той е най-важното нещо в твоя живот - не го изпускай. Защото първата любов е най-искрена и най-чиста - бори се за нея. Ще се борим заедно, докато победим. Любовта трябва да възтържествува над съмнението, нали? Това е общата ни цел в живота. ЛЮБОВТА!
Ще ти кажа за кураж само, че аз също още не съм постигнала любовта на човека, когото обичам, защото освен на снимка никъде не ме е виждал.. Изобщо ние с тебе имаме толкова еднакви съдби! Единствената разлика е в това, че моят идол не е Т.,а друг човек. Всичко останало е еднакво.
Мила моя К., не позволявай на любовта ти да изгасне, да изстине огънят на твоето сърце! Пази я! Тя е нещо свято! Не се отчайвай от живота, мило момиче, ти не си сама - аз винаги ще бъда с тебе, с тебе !
С много, много обич, твоя Н.
П.П. Отговори ми възможно най-бързо. Моля те.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 309936
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930