Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2010 13:59 - Писмото до моя възлюбен и господарят на мъката и целия свят
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравей, мила моя приятелко, След като се видяхме не смятам за необходимо да се спирам на въпроса за моето здраве – ти вече имаш отговора. Питаш ме как съм. С една дума за мене въпросът “как си” е много сложен и разностранен. Как “как съм”? Физически, емоционално, интелектуално? А може би духовно? Е, добре! Ще започна отначало. Физически съм добре, емоционално – средно, интелектуално – средно. С душевното започвам ново изречение, защото то е най-важното, но и най-трудно за определение с думи. Има една поговорка, мисля, че е английска : “Който е господар на мъката, той е господар на целия свят”. За да отговоря на въпроса как се чувствам душевно, ще ти кажа само, че за съжаление аз не мога да се похваля с толкова голямо имение, каквото е целия свят – т.е. не съм господар на света, а от тук според поговорката слведва...Е, смятам, че ме разбра! Искаш да ти пиша за моята любов. В следващите писма ще ти разкажа за нея. А сега ще ти напиша писмото до Т., вече преведено на английски. А българския текст ще ти прочета, като се видим в събота. Hello, my dear T., My name is K. This is the second letter I write to you. In this letter I want to tell you something about myself and my life. I`m born on 9 September 1975 in the family of employers. My childhood passed with my mother and father whom I love very much. When I was on the age of 5, my sister was born. From this moment the care separated between me and my little sister. All the affection and care were for her. I always have the feeling that I`m misunderstood and almost left from my parents. Maybe it was only a feeling? Now I`m on the age of 12. My mother and father still treat me as a child. Maybe they think that in my life there`s nothing except the studying. What about the love? They leave somehow the love when they think and talk about me. For them I`m still so small for love. They don`t want to confess the fact that the love doesn`t ask how old are you. It comes suddenly when you don`t expect it at all. The same thing happened with me. I didn`t feel how I`d changed the place with the dreams , how fell in love with you, my treasure. And still I can`t realize it. I feel myself different, weighed down by thoughts and feelings.  I love you! Now my life – is you! Every hope and feeling of mine flies to you. You are my whole life, You are everything for me. Listen to me, my love! Listen to my sad call which calls you, looking for you. I knw that you have a family, wife and children. That`s why maybe I have to be silent – belong to another woman. And anyway I can`t be silent. The love presses my soul and pushes me to this explanation. I love you – I can`t hide it! Forgive me!   Yours, K.


Тагове:   моя,   мъката,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 310118
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930