Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 10:46 - В никакъв случай не желая да пролежа ваканцията си
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1143 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравей, мило мое К., Първо искам да ти благодаря за пожеланията по случай Новата година. Желая ти също здраве и любов. А всичко останало следва след тях, нали. Бъди много щастлива през Новата година. К., много исках да ти се обадя днес по телефона и да се срещнем, но за съжаление аз съм малко болна. След няколко дена, когато пооздравея, ще ти се обадя. Мила моя, наистина много се радвам, че в сърцето ти гори надежда. Това е много важно, защото без надежда нищо не се постига. Извини ме за „краснописа”, моля те, но в момента ме боли главата. Все пак вярвам, че ще ми разчиташ. К., много ми е скучно и мъчно, когато съм болна и сама. Затова искам да те помоля да ми пишеш по-често през тези дни, за да не се чувствам самотна. Вярвам, че не ще имаш нищо против. Само че изпращай писмото по родителите – ще ги получавам по-бързо. Аз ще се опитвам също да ти пиша, когато се чувствам по-добре. Надявам се, че скоро ще се оправя и ще можем да се срещнем. В никакъв случай не желая да пролежа ваканцията си! Да, сега, докато пиша, се заричам, че два дена, само още два дена ще си позволя да лежа, тоест да бъда болна. Нито час повече. Но май че ще те отегча със своите  размисли на глас. Извини ме, малко се увлякох. Сега се надявам да получа в най-скоро време писмо от тебе. Пиши ми за себе си, за любовта си, за твоя възлюбен Т., и изобщо, за всичко, което те вълнува. Моля те. К., ако имаш възможност, изпрати ми една от тези снимки, от които изпрати на твоя възлюбен Т., моля те. Ще чакам да ми пишеш. Целувам те, с обич Н.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 310166
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930