Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2007 16:32 - Едно от най-запомнящите се събития в живота ми - карнавалът
Автор: catherine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 799 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2007 11:45


Сутринта ходихме до село Гела. Купихме лимонади, вафли, бисквити и т. н. Чичо С. покани мен и И. да участваме в неговия спектакъл довечера. Но ние отказахме.
Вечерта се състоя карнавал с маски. Аз се бях  маскирала като магьосница - с един черен чорапогащник, с една черна блуза, бях си сложила златния бански костюм и се бях загърнала в един чаршаф. Малките деца се бяха маскирали като индианци, а големите хора - като проститутки и таласъми. Хи-хи-хи. Карнавалът започна. Запалихме голям огън, около който маскираните хора танцуваха и всеки от тях трябваше да изиграе по нещо. А публиката ги гледаше. Първо индианците изпълниха няколко песни и танци. След това аз изпълних една хумористична песен и един арабско-индийски танц. Последваха ръкопляскания. Докато танцувах и пеех, М. и И. ме гледаха с удивление и усмивка. Нещо странно имаше в очите. Аз по-късно разбрах какво точно значи. Но както и да е, последното представление беше изпълнено от възрастните. То беше хумористично и се хареса на всички. След програмата ние всички насядахме около огъня и запяхме туристически песни. След това в стола на хижата си направихме дискотека и танцувахме. Танцувах един блус заедно с И. и усетих как по време на танца той ме гали по гърба. След това, точно преди лягане, И. ме прегърна.
Тогава се убедих, че е възможно да имаш интимни отношения с човек, когото не обичаш.


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catherine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 310150
Постинги: 167
Коментари: 0
Гласове: 661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930